Hanna - om på nytt

Nu tänkte jag försöka sparka igång en av mina "gamla" bloggar, samma namn fast " nollställd" :) Designen är jag rätt så säker på att Tove Söderström har gjort, den är från en av mina gamla bloggar men tycker så mycket om den. 

Elle har vilat Lördag och Söndag, skrittade honom en sväng i Fredags för han blev vaccinerad i torsdag och då får han ju inte bli svettig de närmsta 3 dagarna, enda problemet var att han är så sjukt laddad så han studsar på stället och jag ville inte riskera att han skulle bli svettig så därför fick han stå lördag söndag men imorn är det ju lungt så då blir det att fara ut :)

Helgen spenderades med Älsklingen, och den höll på få en mardrömslikt slut.. Vi var på väg från stan till Kusmark men vi stannade till på Willys för att köpa en dricka, öppnade handskfacket på bilen ( där jag alltid har börsen) och hittar inte börsen! Letar igenom bilen lite snabbt men hittar den inte så Kalle köpte en dricka till mig med sen när vi kom hem så städade vi hela bilen grundligt, men hittade ingen börs. Då hade jag som gett upp hoppet och gick in och tog fram nummret till Nordea där man spärrar kortet, kollade på transportstyrelsen om borttappat/stulet körkort osv. 
Men av någon anledning så ringde jag inte och spärrade kortet, först när vi satt och åt så kom jag på att vi var hos några och såg hockey igår, och då kan ja ju ha haft börsen i fickan ( den e jätteliten) och sen tappat den i soffan. Kalle kollade med henne, och hon skulle höra av sig om hon hittade den, och för typ 45min sen så hade hon hittat den, skönt!! Hann bli orolig att den var stulen, men nu blir det att köpa en större börs så att jag inte kan ha den i fickan och tappa den i soffan! 


Idag så red jag förresten Tina för första gången på hur länge som helst! Skulle provrida i en ny sadel som mamma hade köpt och oj så roligt det var! Blev sjukt tävlingssugen, får se om det kanske blir någon start i år ändå ;)




DM guld 11-09-10 

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken söt bild på Tina :)

2012-03-12 @ 05:49:39
URL: http://mysansmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0