Hanna - 3 ridna

Som sagt så gör jag ju min praktik på kdrf, indag var naturbruks ettorna där så jag fick rida med på båda deras pass. Första passet blev ett dressyrpass på Rusty. Han kändes riktigt fin och ovanligt pigg! 

Andra passet blev ett hopp pass med Monamie. Vi hoppade 5 och en halvan, å shit så pigg hon va! Helt tokig men roligt va de!

När jag kom hem så följdes jag och Sofia ut å red, och ja.. de gick väl allt annat än bra. Han bara stretade och stack flera gånger, en gång ordentligt då jag va tvungen att nästan dra omkull honom för att få stopp på honom.. inge kul alls.. menmen de blir att ta nya tag :)

Har just varit ute och gett hästarna kvällsmat så nu väntar strax sängen:)


Shakira riksfinalen :) ( seger ;) )

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0