20/3

Red ut en sväng idag också med Elle, det blev mest skritt men lite trav också. Red på hackamoret för första gången på ganska länge och han var jättefin! Han lyssnade bra och "hängde" sig inte i handen utan bar sig själv. Han har verkligen en bra period nu! Inget stret eller liknande som det brukar vara, så det känns jätteskönt!

Efter jag hade ridit så stretchade jag honom, sen lite massage på det, och oj så skönt han tyckte att det var! 

Får se om jag hinner rida imorn, ska ju till mamma och jag nåste ta mig dit också, men får se :) 




Två kompisar är i Österrike på praktik, ni kan ju kika in på deras blogg! ;) http://praktikiosterrike.blogg.se/



Nu är det bara att vänta på att älsklingen ska komma hem, sen sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0