15/3 - fina Elle <3

Sitter hos mamma just nu och myser i hennes one piece :$

Idag efter praktiken så for jag direkt till pappa och red Elle, han var hur fin som helst! For ut efter vägen och tränade lite lydnad, skritt - trav - skritt osv. sen la jag in lite galoppfattningar, han var så lugn hela tiden! På vägen hem så red jag i rätt så samlad trav och ville få honom att vila lite mer på steget, och efter en liten stund kunde jag släppa tyglarna och han gick kvar i precis samma tempo och samma runda låga form, så himla fin!!


Finaste <3

Imorn då jag slutar så blir det att fara direkt till pappa och rida, duscha och sen kommer älsklingen hem, längtar!! <3  Förhoppningsvis så blir det att fara och se hockeyn någon stans, men vet inte vars än :)

NU blir det att se " War horse" någon som sett den? 

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också se War Horse!

2012-03-15 @ 21:19:47
URL: http://klappkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0