14/3 strax mot jobbet!

Ännu en dag på praktiken! Idag var det 2 grupper från Solvik som kom dit och skulle rida så jag hjälpte till med dom, annars så har jag typ tvättat Elles schabrak och täcken, dom blev riktigt fina! Funderar på att ta med vintertäckena och regntäckena på fredag och tvätta dom. Då blir det att lägga bort vintertäckena så att dom är fräscha till nästa vinter och tvätta upp regntäckena så att dom är fräscha till i vår/sommar!:-D Har även kvar em del fleecetäcken kvar att tvätta så det blir nog bra:-) Efter jobbet så kom Hans och hämtade mig på kdrf, så fort vi till stan så för tillfället är det soffläge som gäller men ska bege mig mot jobbet på en stund:-) De får bli ett tråkigt inlägg utan bilder då jag bloggar från telefonen :-) /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0